AEC gaat gebruik maken van de ‘digitale handtekening’
Onze wereld wordt alsmaar digitaler. Een voorbeeld hiervan is het gebruik van de digitale handtekening om documenten sneller en veilig te kunnen verwerken. Ook wij zetten we een stap in de digitale transformatie met de introductie van ValidSign, een vertrouwd platform voor digitale handtekeningen.
Waarom we ValidSign introduceren?
De belangrijkste redenen?
- Duurzaam en gemak
- Directe toeganeklijkheid
- Het is veilig!
Hoe werkt het?
Als een document gereed is om ondertekend te worden, ontvang je automatisch een email van ons secretariaat met daarin de link naar het betreffende document. Met enkele klikken onderteken je het document en wordt het in de online omgeving opgeslagen (Het klinkt misschien nog wat ingewikkeld, maar dat is het echt niet).
We hebben ook een handleiding voor je, mocht je nu al geïnteresseerd zijn.
De komende weken beginnen we met de uitrol van ValidSign. Je hoeft nog niets te doen totdat je de eerste email uitnodiging ontvangt. Het digitaal ondertekenproces spreekt voor zich. Mocht je toch al enkele vragen hebben, of meer informatie wensen? Aarzel niet om even contact op te nemen met je vaste contactpersoon.